![150x110](https://www.wirtualnemedia.pl/media/pr/100x80/119_1340893252_Serce i Rozum jada na mistrzostwa_1.jpg)
Agencja marketingu mobilnego Looksoft we współpracy z AtomClick przygotowała na zlecenie marki Orange nową, piłkarską edycję gry „Serce i Rozum”. Aplikacja „Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” jest dostępna bezpłatnie na smarftony i tablety wyposażone w najpopularniejsze systemy operacyjne oraz na Facebooku.
Looksoft z AtomClick kontynuują współpracę z Orange opracowując dla tej marki już po raz drugi grę mobilną. Podobnie jak w przypadku pierwszego projektu, bohaterami nowej edycji są popularne maskotki Orange, Serce i Rozum. Tym razem gra nawiązuje do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci Serce i Rozum, których zadaniem jest strzelanie goli.
„Po ogromnym sukcesie pierwszej części gry „Serce i Rozum”, z satysfakcją zrealizowaliśmy nową edycję aplikacji. Ponowny wybór takiego narzędzia promocji przez dużą firmę jest wyraźnym dowodem na to, że lokowanie budżetów reklamowych w nowoczesne kanały komunikacyjne jest nie tylko korzystne wizerunkowo, ale i opłacalne”, - komentuje odpowiedzialny za projekt Dariusz Kocięcki, Business Development Manager Looksoft.
„Tworzymy nowy standard na polskim rynku. Po pierwsze wszyscy mówią o wykorzystaniu mobile a my go wdrażamy w życie, pokazując innym marketerom, że content mobilny może być miejscem efektywnej komunikacji z klientem. Po drugie nasza współpraca jest dowodem, że właściwa organizacja pracy buduje nie tylko zadowolenie wszystkich stron z procesu wdrożenia, ale również wspiera efektywną pracę.” – mówi Łukasz Sójka, prezes AtomClick, agencji odpowiedzialnej za Client Service i usługi hostingowe.
„Serce i Rozum jadą na mistrzostwa” należy do gatunku gier logiczno-zręcznościowych. Zadaniem graczy jest przejście poszczególnych etapów, zaliczanych w momencie gdy jeden z bohaterów strzeli gola. Trasa przebiega przez różne krainy geograficzne Polski, których najbardziej typowe elementy są widoczne na planszach gry, np. szyby górnicze na Śląsku. Serce i Rozum startują w górach i przemierzając kolejne regiony, docierając do morza. Do przejścia całej gry niezbędne jest zaliczenie 80 poziomów o coraz większej skali trudności. Serce i Rozum dodatkowo mają do pokonania 4 odcinki specjalne w miastach, w których znajdują się stadiony piłkarskie. Przykładowo, w Warszawie bohaterowie gry muszą uporać się z naprawą schodów prowadzących na Stadion Narodowy.
Gra jest dostępna na urządzenia mobilne wyposażone w system Android, iOS, BlackBerry, Windows Phone oraz serwisie społecznościowym Facebook.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/looksoft-przygotowal-dla-orange-nowa-edycje-gry-z-sercem-i-rozumem